Discriminatie

shame 927085 960 720Er word ons een schuldgevoel aangepraat.

De media speelt hierin een grote rol door selectieve berichtgeving, waarin ‘framing’ niet wordt geschuwd.
De media meet het zogenaamde slachtofferbeeld graag eenzijdig uit, want wij moeten een
schuldgevoel krijgen tegenover minderheden.

Met name de linkse kerk vindt rechtvaardiging in spijt en boetedoening omdat de ‘slechte witte man’ meer dan 150 jaar geleden de ‘zwarte man’ heeft uitgebuit. Deze politiek correcte ‘zeiksnorren’ krijgen bij de mainstream media een podium om er flink op los te ‘framen’. Weg met ons! Weg met onze cultuur! Weg met onze waarden!

Dat in islamitische kringen vandaag de dag nog steeds in slaven wordt gehandeld wordt genegeerd. Geen verkeerd woord over dergelijke misstanden want kritiek op andere culturen, andere waarden staat voor de geïndoctrineerde goegemeente inmiddels gelijk aan ‘racisme’. De ‘slechte witte man’ heeft volgens de ‘framende’ media geen recht van spreken vanwege gemaakte fouten in het verleden.

De vreemdeling en de gekleurde medemens, heeft een status aparte gekregen, die vervolgens wordt uitgebuit door over van alles en nog wat te gaan klagen en te zeuren.

Een mooi voorbeeld van de doorgeslagen braafheid en onderdanigheid tegenover ‘minderheden’ is te zien op Netflix in de serie “Death Note”. Tegen deze serie word actie tegen gevoerd om deze niet uit te zenden omdat deze te “wit” is. Deze serie is ‘ge-whitewashed’, er spelen teveel blanke acteurs in en er is een groepering die zich daaraan stoort.

Zelfs reclame’s worden ‘geframed’. In meeste Nederlandse reclame komt op zijn minst één getinte persoon voor.
Krampachtig gedoe, waar ik ongemakkelijk van word.
Niemand in Nederland vindt buitenlanders een probleem, mits goed geïntegreerd, maar wel als men wordt geconfronteerd met ongelijke behandeling in het voordeel van de vreemdeling.

Dat alles wat exotisch is en van ver komt beter is en daarom een voorkeursbehandeling verdient. Op deze manier wordt discriminatie gecreëerd en menen onze gasten meer rechten te hebben dan de gastheer en daar is uiteraard niemand bij gebaat.